flissan

Alla inlägg under juli 2011

Av Louise Hessling - 23 juli 2011 04:08

Hej hej lessen att jag inte skrivit  på ett tag jag har inte haft tid!!!

Men jag har lite att berätta jag ska till min pappa på söndag och jag ska sova hos sandra nu inatt...

Nu har jag inget mer att berätta

Herrå!!

Av Louise Hessling - 17 juli 2011 23:42

 Heej lessen att jag inte bloggat på ett tag...  

Jag har inte haft tid eller ork...!

Men nu har jag tid  

I torsdags var jag på järvzoo det var skit många djur 

Det var många ugglor som glodde på mej 

Men dom gjorde nå coolt med huvvet som snurrade på det.. på nåt konstiggt sätt!

På onsdag ska jag mamma och mammas vännina och rida islandshäst   i 2 timmar  

Och på söndag ska jag åka till pappa och vi ska åka till furuvik nån dag  

Nu har jag inge mer att berätta 

Kraam  

Av Louise Hessling - 8 juli 2011 13:01

Heej!! Inatt har jag varit med min pappa och jobbat natt vi kom hem kl.3 och jag vakna 09.20   Så jag e j*vligt trött!!!

Men annars är jag på bravis humör   

Jag har badat me 3 kompisar och det va 22 grader    det var jätte skönt!!

Ja och ikväll ska jag till min farmor för min pappa ska på cykelakuten!

Sen skjutsar farmor och farfar hem oss nu har ja inge mer att berätta

Kraam  

Av Louise Hessling - 6 juli 2011 22:51

Heej lessen att jag inte bloggat på några dar :/

Har inte haft tid....

Men har lite att berätta...

Igår: Igår cyklade jag och Sandra till Max i stan  och vi åt där sen gick vi runt på stan och tog kort på varandra på stan Haha!! 

Idag: Var jag med Sandra och på morgonen jogga/rusha vi en viss väg (träna!!) och det var skit jobbigt sen stack jag hem och åt sen åkte vi och bada 

Och det var skiit skönt sen åkte jag hem och åt IGEN!!! 

Sen cykla vi runt och stanna vid sandlandet och lekte modeller HAHA!! ´

Har inge mer att berätta nu

Kraam   

Av Louise Hessling - 4 juli 2011 13:37

Heej   

Inatt sov jag med två kompisar   

Vi hade jätte kul för på kvällen spelade vi Malin Bryard (jag tror det stavas så!!) Ett häst spel   

Sen spela vi ett spel som dom hade gjort tillsammans det var på engelska  Jag är inte särkilt bra på det   

Men sen snacka vi lite hemlisar   Och det var rätt så kul hihi för det vart inte så många hemlisar utan bara strunt haha!!  

Men nu har jag inge mer att berätta  

Kraam     Ps.Det är Malte   

Av Louise Hessling - 3 juli 2011 16:49

Heej!

Idag har jag varit hos Malte våran förra hund    

Och det var kul och jag tog typ 100 kort xD

Men jag har inte gjort så mycket mer jag ska fika sen ska jag gå till en kompis och fråga om hon vill bada med mej    xD

Kraam    

Av Louise Hessling - 3 juli 2011 11:11

Heej alla läsare!! :) <3

Ikväll skulle jag vara med en kompis men hon vet ine att vi inte ska va!! För jag ska stanna en natt till hos pappa JIPPI!!!   

(hon e rätt så shysst)

Men igår åkte vi halva big lake run   

Vi stanna vid min syster och badade i siljan det var 18 grader  det var ganska skönt

faktist!!

Innan vi åkte träffa jag min kusin   Hon e världens BÄSTA kusin     

LOVE YOU FOREVER MARIA <3<3    

Men nu har jag inte nå mer att berätta!!!

Kraan

Av Louise Hessling - 2 juli 2011 07:13

Heeej alla jag är ass trött jag har vaknat säkert 3 gånger inatt och varit skit svettig   

Men jag får väl sova med öppet fönster!!

Men nu ska jag inte tänka mer på det utan nu kommer lite annat!!

Om du ska och kolla på alla raggarbilar som åker siljan runt ska du kolla efter en röd chevrolet impala 66:a (det är inte säkert att jag kommer åka men bara om det blir fint väder!!) Och om vi åker så ska jag hälsa på min syster i hennes sommarstuga :)  och då ska vi nog bada    hihi det ska bli kul

Nu har jag inge mer att berätta men om ni vill veta något mer om mej då är det bara att fråga   

Kraaam  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards