flissan

Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

Vill sova :/

Av Louise Hessling - 2 juli 2011 07:13

Heeej alla jag är ass trött jag har vaknat säkert 3 gånger inatt och varit skit svettig   

Men jag får väl sova med öppet fönster!!

Men nu ska jag inte tänka mer på det utan nu kommer lite annat!!

Om du ska och kolla på alla raggarbilar som åker siljan runt ska du kolla efter en röd chevrolet impala 66:a (det är inte säkert att jag kommer åka men bara om det blir fint väder!!) Och om vi åker så ska jag hälsa på min syster i hennes sommarstuga :)  och då ska vi nog bada    hihi det ska bli kul

Nu har jag inge mer att berätta men om ni vill veta något mer om mej då är det bara att fråga   

Kraaam  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Hessling - 6 oktober 2011 20:40

Nu blev det typ så igen men det vart inte en månads mellanrum jallafall!! Det är jag stolt över   ... Men ikväll är min mamma på meditation och kommer hem typ 22.00 och jag får ta hand om joel.... Han skulle gå och lägga sej kl20.00 men det blev ty...

Av Louise Hessling - 1 oktober 2011 17:56

Hej asså ärligt talat så suger jag på att blogga..? Jag fattar inte varför.. Jag tänker så här att  idag ska jag blogga sen när jag har chansen ba nej jag orlar inte fattar ej varför!!??? Men ska försöka bli bättre på det!!... Jallafall så har jag ...

Av Louise Hessling - 21 augusti 2011 00:11

Heeej! <3 Jag har funderat på att skaffa en header för det är mycket snyggare än hur jag har det :/ Men det får jag fixa sen!! Jag var till strutsfarmen i borlänge i helgen xD men butiken var stängd så jag fick inge strutsglass   men jag lär...

Av Louise Hessling - 6 augusti 2011 12:46

Heeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!! Jag har inte bloggat på ett tag för jag har haft fullt upp hela dagarna !! Jag har badat solat flamsat och busat   med min syster och mina kompisar    Och så har jag varit på crusing,pappa har gift sej och haft MYCKE b...

Av Louise Hessling - 23 juli 2011 04:08

Hej hej lessen att jag inte skrivit  på ett tag jag har inte haft tid!!! Men jag har lite att berätta jag ska till min pappa på söndag och jag ska sova hos sandra nu inatt... Nu har jag inget mer att berätta Herrå!! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards